Nem aprózták el az új elektromos autóik kínai bevezetését.

Két elektromos SUV-t is bemutatott Kínában, Sencsenben a Volkswagen: az ID.4 X és az ID.4 Crozz modelleket hasonlóan prezentálták, mint tavalyi az ID.3-at, csak ezúttal még sokkal látványosabbra sikerült az élőkép: kétezer világító drónból álltak össze az autók sziluettjei, természetesen térben, továbbá kínai feliratok, illetve a VW logója. De kár is a szóért, a videó kétezerszer érdekesebb.

Ha ezek után még maradt benned fogékonyság a VW egyéb tevékenysége iránt, akkor olvasd el a márka új – természetesen a flat design jegyében fogant – logójáról szóló cikkünket, vagy a formabontó retro-gokart történetét, esetleg azt, hogyan került VW a clevelandi bogármúzeumba.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Hogyan termel egy logó évi ötmillió dollárt egy városnak?

Hogyan termel egy logó évi ötmillió dollárt egy városnak?

Még a betűtípus írásjeleinél is felhasználták a város jellegzetes épületeit, helyszíneit.

A Bauhaus-stílusú logók olyan jók, hogy érdemes volna használni őket

A Bauhaus-stílusú logók olyan jók, hogy érdemes volna használni őket

Nemzetközi designerek egy csoportja megtervezte a legmenőbb cégek logóit Bauhaus-stílusban, így tisztelegve a nagyhatású intézmény előtt annak századik évfordulója alkalmából.

Segítsünk a pingvineknek utazni!

Segítsünk a pingvineknek utazni!

Asszociatív ügyességi játékot készítettek a MOME hallgatói: a papírpingvineket előbb össze kell hajtani, majd utána a lehető legmagasabb tornyot kell építeni belőlük.

Hirdetés