Tovább bővül Serfőző Péter branding és arculattervezési tudásbázisa.

Lendületesen fejlődik a branding és arculattervezés magyar univerzuma, a brandguide: a könyv, website, podcastek, live videók után elindult a brandpedia és hamarosan elérhető lesz a brandguide kártya és az online Academy is.    

Az online elérhető tudásbázisok folyamatosan felértékelődnek, ma már az egyetemi képzéseken kívül is bővíthetjük érdemben a tudásunkat a szakmai podcastek, „szakmai influenszerek” segítségével. Ezek akkor működnek igazán jól, ha a csatorna építője egy szűkebb területet fog össze, amelyben valóban járatos, így hitelesen képviseli azt. Ilyen a Serfőző Péter-féle Brandguide.hu is.

A zwoelf digital CEO-ja tavaly év végén jelentette meg a Branding és a vizuális válasz című könyvét, amelyből azóta újabb példányszámokat kellett nyomtatni, ám ez csak egy eleme a brandguide ökoszisztémának. Podcastek készülnek, cikkek, Facebook live beszélgetések, emellett, aktuális újdonságok is megjelentek: a brandpedia tudástár és a hamarosan elérhető, 54 lapból álló kártyapakli, a brandguide kártya, de legalább ilyen fontos, hogy kezdenek kialakulni a branddesign-központ kontúrjai.

Az a brandguide célja, hogy segítsen a brandinggel, arculattervezéssel foglalkozó szakembereknek a fejlődésben. Ezt úgy tudjuk elérni, ha eszközöket, és képzéseket biztosítunk számukra.

Ilyen új eszköz például az említett brandguide kártya érkezése, ami brandszemélyiség kibontásához nyújt hatékony segítséget, és ami egy-két héten belül elérhető lesz. Hasonló az Academy is, amely még szintén tavasszal indul. 

brandguide kártyaAcademy

Az ismeretterjesztő funkciója mellett fontos a brandguide közösségépítő missziója is, ráadásul ezek kölcsönösen támogatják is egymást. Éppen ezért a brandguide univerzumban mindenkinek helye van.

„Szívesen beszélgetek bárkivel. Drozsnyik Dáviddal (Graphasel) együtt tanítottunk a KREÁ Design Iskolában, és gyakran beszéltünk stúdióink tapasztalatairól, és rendre kiderült, hogy ugyanolyan problémákkal szembesülünk – magyarázta Serfőző. – Olyan dolgokról beszéltünk, amiről egyébként nem nagyon szoktak, és valahol a brandguide is ezért jött létre. Nem a konkurenciát látjuk egymásban, hanem ellenkezőleg: egymást támogatva mindenki sikeres tud lenni.”

Mindezek mellett érdemes időről időre rápillantani az oldalra, mert a fent említett tartalmak folyamatosan érkeznek: a héten például indul az új LIVE évad: csütörtök késő délután Frank Bélával lesz élő beszélgetés.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Új stratégiai eszköz (nem csak) kreatívoknak

Új stratégiai eszköz (nem csak) kreatívoknak

Az eddigi legkomplexebb magyar nyelvű branding tananyag

 Új mikroközösségi oldal designerek számára

Új mikroközösségi oldal designerek számára

Megújult a brandguide.hu.

Hirdetés