Kreatív tervezőpályázatot hirdet a Westend a jövő bevásárlóközpontja témában

Negyedik alkalommal hirdeti meg a Westend kreatív tervezőpályázatát, amelynek során a logóban található nagy W betű formájába bárki szabadon beleálmodhatja elképzeléseit. Az elmúlt évek során már több száz kiváló alkotás született profi és amatőr szakemberek elképzelései mentén. A 2023-as pályázat témája: „A jövő bevásárlóközpontja.” A cél korábban is az volt, hogy a beérkezett pályamunkákat ismert és megkérdőjelezhetetlen szakmai zsűri bírálja el, ezért idén Csorba Eszter a bevásárlóközpont marketingvezetője mellett, Orr Máté festőművész, Lelkes László, a Magyar Képzőművészeti Egyetem docense és Bacsek Júlia művészettörténész vállalták a feladatot, hogy kiválasztják a legizgalmasabb műveket.

Milyen lesz 20-30 év múlva egy bevásárlóközpont? Lesznek-e még hagyományos boltok, vagy mindenütt robotok segítenek majd a vásárlásban? Esetleg VR szemüveggel nézhetjük végig a kínálatot és a mesterséges intelligencia segít a választásban virtuális próbafülkékben? Milyen változásokat hoz a jövő a divatiparban? Hogyan és mennyire lesznek személyre szabhatóak a vásárlások? Mi lesz a fenntarthatósággal? Hogyan alakulnak át a jövő modern városaiban a bevásárlóközpontok közösségi terei?

Ilyen és ehhez hasonló kérdések merülhetnek fel az alkotások elkészítésénél, a kreativitásnak pedig csak a képzelet szab határt. 


A Westend negyedik éve hirdet kreatív tervezőpályázatot – idén Tervezd velünk a jövőt! címmel, melyen 7 és 99 éves kor közötti bárki indulhat, egy pályázó akár három különböző tervet is beadhat.

A feladat tehát nem más, mint digitálisan megtölteni a Westend konténerlogóját olyan tartalommal, ami a legjobban reprezentálja a jövő bevásárlóközpontját.

A beadási határidő november 5-e éjfél, a pályamunkákat addig kell a Westend honlapjára feltölteni és itt lehet elolvasni a részletes pályázati kiírást is. A beérkezett műveket szakmai zsűri bírálja el: Csorba Eszter, a Westend marketing igazgatója, Orr Máté festőművész, a Várfok Galéria művésze, Lelkes László, a Magyar Képzőművészeti Egyetem docense és Bacsek Júlia kurátor, művészettörténész.

Az első három helyezett díja egy 300 ezer, egy 200 ezer és egy 100 ezer forint értékű Westend ajándékkártya lesz. A szakmán kívül egy bérlői zsűri is pontoz, ők 50 ezer forint értékű Vapiano ajándékkártyát, 40 ezer forint értékű Humanic ajándékutalványt, 30 ezer forintos C&A ajándékkártyát és egy 50 ezer forint értékű Kiehl’s bőrápolási termékcsomagot ajánlottak fel a legjobbaknak.
 


A TOP40 alkotást a látogatók is megtekinthetik, hiszen az eredményhirdetés napján, november 21-én kiállítás nyílik belőlük a Westend folyosóin és a képek 2024. január 15-ig megtekinthetőek lesznek. 

Emellett az üzletközpont saját Facebook oldalára is felkerülnek a művek, ahol közönségszavazásra bocsájtják őket. A legtöbb szavazatot kapott három alkotást egy-egy 10 ezer forint értékű Westend ajándékkártyával jutalmazzák. 

A részletes pályázati kiírás itt olvasható.
 

A pályázat leadási határideje 2023. november 5. éjfél. A legjobb 40 művet bemutató kiállítás november 21-től tekinthető meg a bevásárlóközpont területén.



Forrás: sajtóanyag

 




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Megújul a Westend ételudvara | Hello Wood

Megújul a Westend ételudvara | Hello Wood

Elindult az eddigi legnagyobb átalakulás a Westend történelmében, melynek kapcsán a közösség, a természetes környezet, a fenntartható és digitális megoldások kerülnek középpontba.

A sokszínű duplavé – kreativitás a Westend logópályázatán

A sokszínű duplavé – kreativitás a Westend logópályázatán

Több mint száz pályázat érkezett be alig több mint két hét alatt.

Logóterv pályázatot hirdetett a Westend

Logóterv pályázatot hirdetett a Westend

A nyílt pályázatban a W betűs alapforma fix, a tartalom szabadon variálható.

Hirdetés