Hirdetés

Kifinomult erő, izgalmas apró részletek.

Hirdetés

Az idén ötödik évébe lépő AGNESKOVACS márka nőalakja örök és megfejthetetlen. Ereje kifinomultságában rejlik, megjelenését az izgalmas apró részletek teszik igazán emlékezetessé. Választásait nem a trendek határozzák meg, stílusa egyéni és ihletett.

A Wave az AGNESKOVACS legfrissebb kollekciója, amelyet a természet megállíthatatlan ereje inspirált. A hullám szimbolizálja azt a mindent elsöprő energiát, amely évek alatt kivájja a sziklapartot és a kövekből apró kavicsokat morzsol.

Mint szimbólum, a hullám azt üzeni nekünk, hogy kitartó erővel képesek vagyunk bármire, felülemelkedhetünk bármilyen nehézségen. 

A víz örökös hullámzása meditatív erővel bír. Akár elmerülünk látványában a parton állva, vagy átadva magunkat erejének ringatózunk rajta, a hullámok mozgása megnyugtató és segíti az elmélyülést. 

wave, agneskovacswave, agneskovacs

Nem meglepő, hogy hangsúlyosan megjelenik a művészetben is: filmen és irodalomban éppúgy, mint a képzőművészetben és az építészetben. Az antik görög hullám motívumtól a japán Hokusai híres nyomatáig minden kultúrában felbukkan.

A Wave kollekció tervezésekor Ágnes visszanyúlt ezekhez az ábrázolásokhoz. Emellett szintén inspirálóan hatottak rá Theo Jansen kinetikus szobrai, amelyeket szélenergia mozgat. A parti szél hatására dinamikusan, hullámzó mozgással indulnak el, szinte életre kelnek „teremtményei”.
 
A kollekció letisztult táskáinak és a kiegészítőinek dinamikát a bőr visszahajlításával képzett hullámmotívum ad, amelyet kiemel a nappa és a velúr felületek kontrasztos találkozása. Újdonságként megjelenik a fából készült logó, amely lezárja a visszahajló formát. Az idei kollekcióban nagyobb hangsúlyt kaptak a kiegészítők; a kedvelt karkötők mellett most öv és napellenző is készült.

A kollekció táskái és kiegészítői már elérhetőek online!

Fotó: Oleg Borisuk
Modell: Pintér Vivien / ICON
Stylist: Kiss Márk
Smink: Virág Zsófi
Haj: Gém Kitti / Close
 




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Szeressük vagy sem a Zara új logóját?

Szeressük vagy sem a Zara új logóját?

Talán túlzsúfolt, biztosan nem tökéletes, de elég pontosan pozicionálja a márkát.

Óriási sikert arattak a formatervezők a London Design Fair-en

Óriási sikert arattak a formatervezők a London Design Fair-en

Az installáció megalkotásakor szempont volt a kis ökológiai lábnyom.

Divattal vagy designnal kapcsolatos innovatív megoldásod van?

Divattal vagy designnal kapcsolatos innovatív megoldásod van?

Akkor jelentkezz a Startup Campusra!

Hirdetés