Több ezer alkotás érkezett. 

Lezárult az Egyesült Nemzetek Szervezete (ENSZ) és az Egészségügyi Világszervezet (WHO) márciusban indított nyílt pályázata, amelyre designereket és kreatív szakembereket hívtak meg abból a célból, hogy küldjenek be olyan vizuális anyagokat, amelyekkel a lehető legegyszerűbben el lehet magyarázni az embereknek a koronavírus elkerülésének módjait, ezzel pedig sikeresebb lehet a járványkezelés. Mutatunk párat a beérkezett alkotások közül.

A szervezetek hat témakörben várták az alkotásokat, amelyekben szerintük a legégetőbb a nyilvánosság tájékoztatása: a személyes higiénia, a social distancing, a tünetek közlése, az egymással való törődés és kedvesség, az álhírek megakadályozása, valamint az adományok ösztönzése. A pályázatra több ezer kreatívot küldtek be, amelyek az ENSZ Unsplash oldalán megtekinthetőek, és szabadon felhasználhatóak.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Interjú Tábori-Simon Joséval | STANC pályázat

Interjú Tábori-Simon Joséval | STANC pályázat

„Egy-egy jó csomagolás akár műtárgyként is megállná a helyét”

Interjú Orbán Péterrel | STANC pályázat

Interjú Orbán Péterrel | STANC pályázat

„Egy csomagolás, amint fizikai formát ölt, annak már súlya van”

Interjú az L²-vel | STANC pályázat

Interjú az L²-vel | STANC pályázat

„Nem tudsz nem trendkövető lenni, mert akkor lemaradsz”

Hirdetés