MONO "akvárium" a Rákóczi úton. 

A feladat az volt, hogy valahogy felhívják a korzózók figyelmét a concept-store nyári kollekciójára. Kiss Miklós végül egy képzeletbeli akváriumot tervezett az üzlet utcai üvegportáljából, aminek keretét játékosan csavarva ugrasztotta ki az épület síkjából.

Így a járókelők szemét azonnal odavonzza a látvány. Az akvárium érzetét a kék átlátszó fóliával erősítette a grafikus, belsőépítész fel. Az üvegen át szemlélve az egész bolt olyan, mint ha vízzel volna feltöltve.

Nappal a sötét “vízből" sejtelmesen előbukkannak a bútorok, tárgyak, alkotások körvonalai. Sötétedés után viszont a benti világítás hatására, zöldeskék színben, láthatóvá válik a belső tér egésze.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Egy cipő, mint tiszta, fehér vászon | Skechers ♡ Emograms

Egy cipő, mint tiszta, fehér vászon | Skechers ♡ Emograms

Az ONYX Műhelyében mutatták be a Skechers és Kiss Miklós designer, vizuális művész közös kollaborációját – a legújabb Skechers UNO cipőket Emogram-medálok díszítik.

Kiss Miklós tervez arculatot a szintet lépő Hypeandhypernek

Kiss Miklós tervez arculatot a szintet lépő Hypeandhypernek

A kelet-európai identitás szellemében újul meg a magazin arculata és tartalma.

Kiss Miklós villáminterjú a typegoodness oldalán

Kiss Miklós villáminterjú a typegoodness oldalán

Az oktatási intézmények jelentősége nem elsősorban a tananyag elsajátításában rejlik – mondta egyebek mellett a designer.

Hirdetés