Ilyenek lettek volna a mai techcégek a nyolcvanas években.

Once appon a time címen fut az Argentínában született, Barcelonában élő designer Luli Kibudi hobbi-projektje, amelyben mai, elsősorban techcégek logóit helyezi gyermekkorunk jól ismert díszletei közé. (Főleg ha a 80-as években, 90-esek elején nőttél fel).

A marketingben és a reklámiparban aktív grafikus Buenos Airesben nőtt fel, és bár vannak kétségeink, hogy ott látott-e Junoszty tévét gyerekkorában, a mostani sorozatában valami egészen hasonlót tervezett – YouTube logóval.

Elég sok mai logót feldolgozott ahhoz, hogy mindenki találjon kedvére valót köztük, akár többet is. Mi most csak egy ízelítőt közlük, ha mindent végiglapoznád, Luli Behance-oldalára érdemes ellátogatnod.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Honnan jön a lengyelországi tüntetések villám szimbóluma?

Honnan jön a lengyelországi tüntetések villám szimbóluma?

A jelképet Ola Jasionowska grafikus tervezte még 2016-ban.

Logóterv pályázatot hirdetett a Westend

Logóterv pályázatot hirdetett a Westend

A nyílt pályázatban a W betűs alapforma fix, a tartalom szabadon variálható.

Kikerült a boríték a Gmail megújult logójából

Kikerült a boríték a Gmail megújult logójából

És a szélesebb, lekerekített M-betűben megjelenik a Google négy alapszíne.

Hirdetés