Hirdetés

A cég a fennálló összes erőforrását a Szemüveget minden hősnek kampányba fekteti.

Hirdetés

Múlt héten beszámoltunk róla, hogy az egészségügyi dolgozóknak ajánlja fel eddigi teljes idei szemüvegkeret-termelését a Tipton Global, kezdeményezésük mellé pedig beálltak a lencsék forgalmazói is. Mutatjuk a kampány első hetének eredményeit.

Egy hete kezdődött el a Tipton “Szemüveget minden hősnek” kampánya. Az ország minden kórházából érkeztek jelentkezések, jelenleg 800 egészségügyi alkalmazott adatait dolgozzák fel. A Tipton közleménye szerint több remek példát látni az összefogásra itthon és külföldön egyaránt. Mindenki a maga módján próbál segíteni a jelenlegi helyzetben, a cég a fennálló összes erőforrását ebbe a kampányba fekteti, még ha olyan áron is teszi mindezt, hogy akár csődbe is mehetnek. Úgy gondolják, ez eltörpül az egészség megőrzése mellett.
N. Imre, szakápoló, SE I.sz Gyermekklinika Sürgősségi Osztály

Az első héten 16 000 000 forint értékben, 178 db szemüveg készült el és jutott el a frontvonalon dolgozó orvosokhoz, ápolókhoz, laborosokhoz a cég önköltségén.

A Tipton kitűzött célja, hogy teljes állományát, 800 db keretet adjon a frontvonalon harcoló egészségügyi dolgozónak. A felajánlott szemüvegek összértéke eléri a 116 000 000 forintot. Egyelőre 400 pár lencse áll rendelkezése a ZEISS, a Noptiker, az Essilor és a Hoya jóvoltából, viszont a felajánlott keretállomány jóval nagyobb. A Tipton csapata jelenleg is dolgozik egy újabb megoldáson, további partnereket keresve. A pályázók 40%-a Pest vonzáskörzetéből, a fennmaradó 60% pedig vidékről jelentkezett, az elkészült szemüvegek vidékre történő kiszállításában a Fedex, valamint a Dioptrans segít. Új partnerként csatlakozott az Ökumenikus Segélyszervezet, akik közreműködnek a szemüvegek egészségügyi dolgozóknak történő adományozásában.

Az, hogy a kampány mekkora segítség most az egészségügyben dolgozóknak, jól példázzák a SE I.sz Gyermekklinika Sürgősségi Osztályán dolgozó szakápoló sorai:

“Engedjétek meg, hogy ismét megköszönjem a szemüveget, egész nap rajtam van, fantasztikus érzés, egy igazi mestermunka. A gesztus tőletek pedig hatalmas kedvesség, igazán jó keretet választottatok nekem.”

A Tipton egy korábbi, magazinunkkal közös kampányáról itt olvashatsz.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Szenzoros ruhát tervezett két magyar designer a menstruációs fájdalom ellen

Szenzoros ruhát tervezett két magyar designer a menstruációs fájdalom ellen

A találmány fejlesztése februárban kezdődik.

Cipők és csizmák beszélnek a klímaváltozásról

Cipők és csizmák beszélnek a klímaváltozásról

Eifert Kata Nóra cipők segítségével beszél az éghajlatváltozás okozta szorongásról.

Díjazták az Év fürdőszobáját

Díjazták az Év fürdőszobáját

Méghozzá a Fürdőszoba és Otthoni Wellness Kiállításon.

Hirdetés