A piackutatásban a hálózattudomány eszköztárát is felhasználja az egyetem.

Megújulásának részeként nemzetközi piackutatást végez a MOME. A cél nem csupán az egyetem külföldi versenytársainak vizsgálata, de új partnerintézmények sőt, leendő oktatók megtalálása is. A munkát Barabási Albert-László világhírű magyar hálózatkutató és csapata segíti.


 
A Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) 2020-tól alapítványi formában működik. A  fenntartó Moholy-Nagy Művészeti Egyetemért Alapítvány célja, hogy támogassa az intézmény saját üzleti modelljének kialakítását, és egy nemzetközi szinten elismert egyetemi márka felépítését. Ennek részeként átfogó nemzetközi piackutatást készül Barabási Albert-László világhírű magyar hálózatkutató és szakértői csapata bevonásával. A kutatásban a hálózattudomány eszköztárát felhasználva, adatok alapján térképezik fel a MOME-hoz hasonló, a design és innováció területein sikeres külföldi egyetemeket, a különböző mintákat és jó gyakorlatokat.
 
Az adatok elemzését és értékelését Barabási Albert-László mellett Szántó András is segíti. A New Yorkban élő magyar kommunikációs szakember olyan intézmények és márkák stratégiáján dolgozott már, mint a Metropolitan Museum of Art vagy a BMW.

“Adatok nélkül minden állítás csak egy vélemény. Új kutatásunk kiterjed a MOME versenytársainak vizsgálatára, de túlmutat annál. Segít megértenünk a legsikeresebb intézményi modelleket, és meghatároznunk azokat a szakmai fókuszterületeket, amikben a MOME egyedi és különleges lehet. Közben új partnerekre sőt, leendő oktatókra is rátalálhatunk”

- fogalmazott Böszörményi-Nagy Gergely, a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemért Alapítvány elnöke.
 
Az átláthatóság és a közösségi ismeretek bővítésének jegyében, a kutatás eredményeit nem csupán a MOME teljes közössége, de a nyilvánosság is megismerheti majd.
 




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

A LEGO és a MOME egyesíti kreatív erejét 

A LEGO és a MOME egyesíti kreatív erejét 

A Talent Awards alkotópályázattal indul az együttműködés, melyre LEGO elemekből készült mozaikalkotásokat várnak.

Két nívódíjat is kapott napokon belül a MOME-campus

Két nívódíjat is kapott napokon belül a MOME-campus

Az ingatlanfejlesztési után az építőipar nívódíjat is bezsebelte a Market-csoport fejlesztése.

A MOME megújítja a közösségimédia-jelenlétét

A MOME megújítja a közösségimédia-jelenlétét

Az egyetem nemzetközi ambícióihoz igazodva újul meg Facebook, Instagram és LinkedIn oldala.

Hirdetés