A BE LIGHT! csapata az Extreme Digital új budapesti showroomjában alakította ki a világítástechnikai rendszert.

A BE LIGHT! csapatát az új budapesti üzlet-bemutatóterem világítástechnikai rendszerének kialakításával kereste meg az Extreme Digital vállalat.

Azt már tudjuk, hogy a megfelelő üzletvilágítás tíz százalékkal nagyobb forgalmat generálhat, elvégre kutatások szerint a vásárlásaink 95 százaléka tudat alatt dől el. Tanulmányok készültek arról, hogy a megfelelő világítás vásárlásra ösztönzi a vásárlót, azonban ahhoz, hogy tudjuk, melyik a megfelelő világítási mód, ismernünk kell a célcsoportunkat.

Az Extreme Digital esetében

lineáris süllyesztett és egyedi gyártási függesztett LED profilok, valamint LED-es spotok biztosítják az általános megvilágítást, illetve a termékek kiemelő világítását.

Utóbbinak egész biztosan nagy hasznát veszik majd a karácsonyi szezonban, az év legnagyobb vásárlási hullámának során.

Ugyanakkor a világításnak egész évben kulcsszerepe van, ha tehát többet szeretnél megtudni róla, keresd a BE LIGHT! szakembereit vagy egyszerűen olvasd a világítástechnikával kapcsolatos híreinket!

 




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Delta Light - humanized, avagy fókuszban az ember

Delta Light - humanized, avagy fókuszban az ember

Elmélyedtünk a Fény Bibliájának legfrissebb kiadásában.

A konyhai világítás kihívásai
  • 2021-04-03 16:00
  • Deco

A konyhai világítás kihívásai

Jánosi András, a LumoConcept alapító ügyvezetője segítségével rávilágítunk a legfontosabb kérdésekre. 

Négy különleges hallgatói világításterv, amiből működő modellek lesznek

Négy különleges hallgatói világításterv, amiből működő modellek lesznek

Megvannak a MOME x BE LIGHT! kurzushetére érkezett pályázatok továbbjutói.

Hirdetés