Az otthonmaradás életeket menthet.

Új helyzet új logókat kíván: számos nagy márka állt elő olyan új vizuális elemmel, amelyben az otthonmaradásra ösztönzik az embereket a világjárvány ellaposítása érdekében. A társadalmi távolságtartás (social distancing), vagyis a másokkal való kapcsolat radikális csökkentése az egyik legfontosabb stratégia a koronavírus terjedésének megakadályozásában.
Nike
VW
Audi
Guinness
McDonalds
IKEA




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Tegyél a KÉK-ért az adód 1%-ával!

Tegyél a KÉK-ért az adód 1%-ával!

Érzékenyen érinti a Kortárs Építészeti Központot a koronavírus miatt kialakult helyzet.

Kreatív szakemberek munkáit várja az ENSZ és a WHO

Kreatív szakemberek munkáit várja az ENSZ és a WHO

A figyelemfelhívó anyagok közül a legjobbakat közzéteszik, és szabadon oszthatja mindenki.

A nagy márkák üzenik: maradj otthon!

A nagy márkák üzenik: maradj otthon!

Az otthonmaradás életeket menthet.

Hirdetés