Hirdetés

A kávézás élményén túl Magyarországon elsőként vásárláskönnyítő digitális megoldások kerültek bevezetésre.

Minden érzékszervre ható, interaktív kávékóstolásban és újgenerációs megoldásokban gazdag vásárlási élményben lehet része annak, aki betér a Nespresso megújult Andrássy úti Boutique-jába: a márka üzletében ugyanis júliustól számos innovatív elem teszi még felejthetetlenebbé a vásárlást.

Több mint harminc évvel ezelőtt egy innovatív ötlettel kezdődött a Nespresso története: a tökéletes espresso kávé élményét bárki otthonában is élvezhesse, szakemberek közreműködése és speciális felszerelések nélkül.

A Nespresso által megalkotott kapszulás rendszer átformálta a kávézási szokásainkat, és a cég azóta is számos innovatív megoldást vezetett be annak érdekében, hogy az otthoni kávézás élménye tökéletes lehessen.

A kiemelkedő vásárlói élmény megteremtése volt a cél akkor is, amikor a Nespresso bemutatta új, élményközpontú, innovatív és interaktív Boutique-koncepcióját, mely most Budapestre, az ikonikus Andrássy úti Boutique-ba is megérkezett. Budapest legszebb sugárútján, az Operával szemben 2006-ban nyitott meg az első Nespresso Boutique. A márka exkluzív bemutató üzletében történő vásárlás mindig is különleges volt a Nespresso vásárlói számára, akik ez év júliusától minden érzékszervre ható élményekkel gazdagodhatnak, ha ellátogatnak a márka központi üzletébe.

Ez lesz a színhelye a jövőben megrendezendő kávés Masterclass workshopoknak, melyek keretében a kávérajongók elmélyíthetik tudásukat a kávé világáról. Az érdeklődők egyedi illat- és kóstolóélményekkel is gazdagodhatnak, és egy VR-szemüveg segítségével pedig bejárhatják a kolumbiai kávétermőterületeket is.

A pillanatnyi élmények mellett a Nespresso számára legalább ugyanolyan fontos a jövő, így az új Boutique-ban kiemelt figyelmet kapott a fenntarthatóság. Olyan belsőépítészeti elemek kaptak helyet, mint a kávézaccból készült pultfelületek vagy a kizárólag újra-erdősítési programokból származó faanyagokból készült bútorok és burkolatok. Emellett kialakításra került a már megszokott használt kapszula-gyűjtőpont is. Az Andrássy úti Boutique a helyi művészetnek is helyet ad, az üzlettér falain újrahasznosított kapszulák felhasználásával készült helyi virágmotívumok jelennek meg.

Az új, innovatív Nespresso Boutique-koncepciót a többszörös designdíj-nyertes, világhírű Edward Barber és Jay Osgerby által alapított Universal Design Studio építészeti és designiroda alkotta meg.

A megújult Boutique a vásárlás technikai részleteit illetően is innovatív. Magyarországon elsőként vásárláskönnyítő digitális megoldások kerültek bevezetésre, melyeknek köszönhetően megszűntek a hagyományos kasszapultok, és a teljes üzlettér bejárhatóvá vált. Mostantól a rendeléseket kávézás közben, tabletek segítségével veszik fel a kávészakértők, akik az üzlet bármely pontján rendelkezésre állnak. A készpénzzel fizető vásárlókat pedig egy automata pénzkezelő segíti.



Octogon Deco Magazinunkra itt tudsz online előfizetni.

A magazin a karantén idején is kapható, a készlet erejéig az alábbi árusítóhelyeken.



Kapcsolódó cikkek

Merőleges viszonyulások haladóknak

Merőleges viszonyulások haladóknak

Újrarendezték az elemeket egy törökbálinti családi házban: lett benne ég, föld, víz és különleges tűz is. 

Elegáns, városi és zöld: átadták a HillSide Offices irodakomplexumot

Elegáns, városi és zöld: átadták a HillSide Offices irodakomplexumot

Az épületet nagyvállalatok vették bérbe.

Ebben a lebegő házban garantált a kikapcsolódás

Ebben a lebegő házban garantált a kikapcsolódás

Egy startup találta ki azt a vízre bocsátott nyaralót, amely új szintre emeli a pihenést.

 
Hirdetés